Waarom zou u informatie versturen naar uw klanten?
Uit statistiekonderzoek blijkt dat meer dan de helft van de bedrijven behoefte heeft aan relevante informatie. Ook in uw klantenbestand zijn er klanten die naar u toe komen met informatie en de vraag of het voor hen van toepassing is. Deze groep klanten kunt u voor zijn door hen tijdig te voorzien van relevante informatie, zodat u niet achteraf hoeft te reageren maar proactief.
Uw klanten willen aandacht.
Dit bereikt u door het delen van relevante informatie gekoppeld aan uw of de relatiebeheerder van uw klant.
U spreekt niet altijd iedere klant even vaak.
Daarom is het goed om extra periodieke contactmomenten te hebben.
Bovendien is het een onderdeel van uw service | zorgplicht en professionele uitstraling.
De redactie van Informanagement schrijft wekelijks nieuwe artikelen met betrekking tot fiscaliteit, sociale verzekeringen en arbeidsrecht. Maandelijks stellen wij een nieuwsbrief samen aan de hand van een klantspecifieke selectie uit deze nieuwsberichten.
De nieuwsbrief wordt opgemaakt in uw huisstijl en bevat naast de door Informanagement aangeleverde artikelen desgewenst uw eigen teksten. Voordat wij de nieuwsbrieven verzenden laten wij u weten dat ze in concept klaar staan.
U heeft vervolgens de tijd om de voorgestelde selectie van artikelen aan te passen, teksten aan te passen of uw eigen teksten toe te voegen.
Daarna verzenden wij de nieuwsbrieven. Doet u niets aan de concepten, dan is dat geen probleem: na afloop van de conceptperiode verzenden wij de nieuwsbrieven.
Uw informatievoorziening is onze zorg!
Uw voordelen:
Geen verlies van kostbare tijd.
Verzending volgens een vast schema.
Relevante informatie afgestemd op het profiel van uw klant.
Mogelijkheid om eigen teksten op te nemen.
Nieuwsbrieven zijn voorzien van uw afzendadres, of het afzendadres van uw relatiebeheerder.
Nieuwsbrief opgemaakt in uw huisstijl.
Consultancy kansen door uitgebreide statistieken.
Wij helpen u graag.